fredag 13 november 2009

De känns konstigt.

Ja igår var jag och tog svininfluensa vaccinet. Var skit nervös före då jag inte riktigt gillar nålar.. Kändes som hjärtat skulle hoppa ur kroppen när de äntligen blev min tur. Men som tur va så kom jag in till två jag redan kände så jag kände mig trygg ändå. Men jag fick nog ligga ner och få sprutan=) hehe

inatt vaknade jag av att jag hade fått ont i armen. Känns som att nån slagit mig riktigt hårt på armen. Men de e ju inget man dör av.. Men nu ikväll känns de värre, har varit på jobb men kände mig ganska trött och slut. Började känna mig febrig, tog tempen och de va stegring, sen har jag ont i kroppen (mest ryggen) hjärtat känns ansträngt. Hade en hög puls på jobbet.. Så riktigt ok känns de inte.. Men jag hoppas att de skall gå över tills imorn.. Får se hur jag mår när jag vaknar..
Nu skall jag gå och kika på det sista av idol innan jag lägger mig..

Godnatt..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar