söndag 15 november 2009

Söndag


(Nu har jag tjuvat en till bild av Ullis) =)

Felix och hans inflyttade syster Elli har kul med varandra. Felix är ju då några veckor yngre och alltså mindre.. Ser kul ut när de håller på.. Elli vinner väl..=) Va ju dit en gång då hon busa med min lilla Felix=) men då räddade jag han lite, hehe.

Nå men iaf.. Söndag är det idag. Status: skit dåligt väder!!! Det är gråt och det regnar... En helt vanlig dag då med andra ord.. Jag börjar bli så trött på detta eviga mörker!! Lite sol skulle inte skada...
Vintedärcken är på bilen oxå så nu kan de snart börja få komma snö oxå=) men då skall de va riktigt kallt så att de inte blir slask och äckel. Nej jag vill ha ett riktigt vacker vinterlandskap, precis så fint som i en sago värld!! Vintern är vacker om den e full med snö och täckt med minus grader=)

Hmmm, nej nu kan jag sluta drömma mig bort, nu kasnke man lite smått skall börja förbereda sug för jobb.. Trevligt pass idag (NOT) 14-21.30.. Sen e jag ledig imorn.. Känns surt att va ledig när man jobbat till 21.30 dagen före.. Man vill ja ha dag pass om man skall va ledig dagen efter.. Men men... Tacka och ta emot=)
Ha en trevlig och mysig söndag gott folk.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar