måndag 2 november 2009

En bra lördag kväll..

(Björnrike 2009)

Ja i lördags å var ju jag och Jonas ut och åt middag ihop bara han och jag.. Vi åkte till Dinos och åt middag.. Jag måste säga att jag va super nöjd med maten. e va JÄTTE gott.. Till förätt åt jag en kantarell paj med tomat och ruccola sallad.. Fy va gott de var!! Och en kall öl till det. Till varmrätt åt vi båda oxfile och pommes och delade på en flaska vin.. Och jätte gott.. Till efterätt tog jag Vaniljgalss med kola sås, ljuvligt=) och jonas tg nån choklad kaka med hallon till.. Sen blev de lite mer dricka där till och så pratade vi och hade det trevligt.. Kom in på en disskusion där vi har lite olika åsikter. Men man får helt enkelt acceptera att vi är lite olika uppväxta och har olika åsikter om saker och ting.. Men de har väl alla!

Överlag va de en jätte bra kväll. Jag hade kunnat stanna hela natten och bara pratat för att jag tyckte att de va så mysigt... Så tack för en bra kväll min kära..

Idag då.. Måndag idag.. Inte gjort alt för mycket. Va med Jonas och tog lite jord prover.. Retades med en person som körde där han nog inte skulle borda köra.. haha d vu kul.. kanske inte låter så kul när jag inte berttar så ingående va vi gjorde.. Men han hade svårt att komma därifrån med sitt stora åk=) fnis fniss...

Nu har jag dammsugit (IGEN) hatar allt hår!!! Och så har jag kollat på mina desperata hemma fruar.. Imorn blir de tillbaka till väklignheten så jag återigen skall på jobb... Men nu har jag ju varit hemma i nästan tre veckor så de är nog på tiden.
Men bättre mår jag iaf.. Nu skall jag se om jag kan slänga inlite grejer i torktummlaren.. För tvttat har jag oxå gjort..
Jag har kommit på att de faktiskt är ett heltids jobb att va hemma fru.. Är de kul? nja.... Kanske kan va om man gillar det.. Men nu jobbar ju vanligt och sen får man komma hem och göra hushålls sysslor oxå.. Så vad är bäst?
Konstiga funderingar..

Nå ja.. ha en trevlig kväll=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar