måndag 16 november 2009

Så var det måndag igen.

Japp.. Nu är det måndag igen.. En bra måndag enligt mig. Jag har varit ledig från jobbet, fick en fiiiin lön idag.. (tackar) och jag har varit på stan idag.. Köpte lite julgardiner till vardagsrummet och köket. Gardinen till köks fönstret kommer senare för den skulle dom sy åt mig eftersom att jag inte har någon symaskin.. De kommer att bli jätte fint tror jag. Sen var jag till Ullis på Zooligan och köpte en korg till min lilla Felix. Hon hade med han och hans syster till butiken idag. Och herre guuuuuuud va söt han är!!!!!!!!!! Shit alltså.. Han e 1000 gånger sötare än på bilderna jag la upp här. Mycket tjockare och mycket sötare.. Så jäkla fin katt.. Jag vill ha hem ha nu=)

Sen var jag till Svarta katten och fikade med Malin och hennes kompis Mia.. Så mysigt att sitta ner och fika och snacka lite skit. Träffade sen Fannie i några minuter och hann med lite snabbt skvaller innan hon skulle iväg och handla. Sen åkte jag till Kantarellen och handlade middag..

Så ikväll blir de tacos=) mums va gott=) Men måndag som de är, och Jonas är som vanligt på innebandy, men han kommer väl hem om en timme. Så jag kan börja skära lite grönsaker snart. Är duktigt hungrig=)

Så ja de va min måndag det.. Har även hunnit med att tvätta lite kläder och hängt upp dom. Fan torktumlaren bara krymper alla kläder! fuck...

Men men, hoppas ni andra haft en bra måndag. För det har jag haft!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar