torsdag 19 november 2009

Min Farfar Lelle=)


De e han.. Min Farfar=)
Han är en skön människa.. Så rolig, öppen, frispråkig, och konstant visslande man=) I sommras när jag var där tror jag inte han va tyst en minut (med sitt visslande) Han visslar jämt, när han tänker, när han gör saker, som typ laga mat, sätter mask på kroken, när vi va ute och gick hörde jag hans visslande hela vägen. Och vi var nog ute och gick en en och en halv timme=)

Idag ringde jag till honom för att höra hur det var med han.. De va bra.. Och han har så sköna kommentarer den mannen. Allt kommer på löpande band, sovrdomarna bara flyger ur munnen=) Vi prata om allt möjligt, allt från skidåkning till att köpa sig en fru.. Han använde både en och annan svordom under de sist nämnda=) inte för att han har köpt sig en fru men han hade tankar kring folk som kanske gör sånt=) låter så skönt när han kör sina förklaringar..
Jag blir glad av att prata med honom. Och jag är glad att just denna man är min farfar! För han e stört skön.
Jag menar de e ju inte alla som har sin farfar med sig på nattklubben. Men han va med han, och dansade hela natten med oss=) haha jag kommer aldrig att glöma den kvällen.. Tack=)
Älskar min farfar!

Nej nu är klockan massor och jag skall sova. Måste upp ganska tidigt imorn. Måste in till stan, och se om jag kan hitta nåt fint att ha på mig när vi skall på middag på fredag.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar