torsdag 5 november 2009

Kransbindar kurs.


Ja ikväll har jag varit med Tiina på kransbindar kurs.. Så hjärtat här ovan har jag gjort helt själv från grunden=) Gjorde först en stome av halm. Sen klädde jag in den med gran. Sablar va de stack i händerna. Tänkte att jag skulle haft med mig handskar, men inte hade jag det heller.. Så de va bara att bita ihop.. Känndes som jag hade tagit på mig ett för stort projekt.. För de tog så lååång tid. Jaghar ju ibland lite dåligt tålamod. Vill så mycket och jag vill att de skall gå snabbt så att jag hinner göra många saker. Men idag hann jag bara med detta hjärta. Har pyntat de med saker oxå. Men det visar jag bild på senare. Men som sagt min krans blev gasnka STOR så jag hoppas den får plats på dörren som jag tänkt mig.. =) Så de va en jätte trevlig kväll.. tack Tiina för att du kom med=)

Så va har jag annars hunnit med idag då? jo jag va till stan och klippte mig.. Ibland måste det oxå göras=) Sen träffade jag upp malin så tog vi en fika på svarta katten. Alltid lika gott där. Sen åkte hon och jag till spar hallen och kollade jul pynt.. Ahh helt lyrisk! Vill köpa nu!!! Sen va jag och paxade lite gardiner oxå, de glömde jag skriva.. Och sen hem lagade middag och sen iväg på kurs.. Så lite hann jag med på min lediga dag=) Helt nöjd med min dag... jo just de köpte nytt halsband till mossa oxå. I hopp om att hon skall synas i mörkret
Men nu tror jag sängen väntar på mig=)

Godnatt=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar