måndag 9 november 2009

De e inte klokt.....


(inte världens bästa bild.. men här e lill kissen som flyttar till oss om några veckor.. Felix)

Men de e inte klokt va jag är trött.. jag är trött hela tiden. De spelar ingen roll om jag sover 5 timmar eller om jag sover 10- 12 timmar jag är fruktansvärt trött ändå.. idag försov jag mig till jobbet. Helvete.. Jag hatar det ochjag skäms som et svin. Kom en timme för sent. Men jag jobbade in en halv timme idag.. Sen skall jag se om jag jobbar in resten imorn eller på onsdag... Suck
Men nu har jag iaf varit till apotekt och köpt hem nåt i hopp om att bli lite piggare. Men jag tror att jag skulle behöva lite sol. Detta eviga mörker gör mig nog trött!!

Hungrig börjar jag bli oxå.. Jonas kommer väl hem om nån timme. han e på innebandy... Skulle vilja sova en stund, men då somnar jag väl inte ikväll!? hmmmm....
Nej nu skall jag se om jag kan röja lite här hemma.. Dom ringd just och sa att mina julgardiner har kommit.. Skall väl hämta dom någon dag snart då=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar