tisdag 10 november 2009

Vi =)


Ja nu är hon äntligen här på ön igen, även om de bara e några dagar så e hon ju ändå här=) Träffade Mikaela och hennes syster Johanna igår för en fika på kvällen. de va läääänge sen jag var in till stan på en kvälls fika. Men trevligt var det.. Mickis och jag berätta för hennes syster om en del av alla våra "upplevelser" tillsammans=) vissa saker fick det att börja vattnas i ögonen av skratt... Härligt!! För nog har vi gjort en del saker ihop, vi fick ju till och med umgängesförbud ett litet tag där=) hahah våra föräldrar tyckte inte att vi va bra för varandra.. Men de va väl inte så lätt att skilja på oss allt för mycket eftersom att vi bodde tillsammans på folkis under den tiden. Men de va väl nån helg där då vi inte fick ses.. ja herre gud=) men kul har jag haft det.. Och många roliga minnen att se tillbaka på! Många hel tokiga, men roliga minnen=)
Så e var underbart att få träffa henne igen igår. Önskar så att vi kunde ses oftare. Nå jag, får se om jag hinner se henne en gång till innna hon åker. Hoppas! Försår om hon har många att träffa och familj att vara med. Har ju själv alla i sverige så de är alltid svårt att veta vem man skall "välja" att hälsa på.. Men jag fick ju iaf träffa henne en stund..

Nu måste jag nog göra mig klar för att åka på jobb.. Jobbar till 21.00 ikväll.... Trött är jag, men idag har jag börjat med nå brustabletter som skall va bra.. Hoppas jag.
Ha en fantastisk dag alla!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar