torsdag 5 november 2009

De snöar idag!!!=)


Ah lycka.. De snöar. Jonas kom in och väckte mig i morse och sa att de snöar ute. Precis som ett yrvake barn ber jag han visa=) Han lyfter på rullgardinen och visst, där ute snöar det!!=) wiiieee.. Men stor som man är nu så vet jag ju att denna snö inte kommer att ligga kvar, för det är ju för varmt ute. Mn på vår altan är det vitt iaf. Mer vitt än när jag tog denna bild.. Och va jag gillar snö.. Som sagt jag vill ja snö, och jul så att jag kan få pynta fint.. Idag är dagen D då jag och Tiina skall iväg på kransbindar kurs. De tror jag kan bli kul. JAg gillar sånt. Så vi får väl se om jag får göra mig en julkrans idag.

Nej nu skall jag nog dra till stan. Är ledig idag, men känner att jag måste få klippa håret lite.. Bara lite, lite..... Är så rädd om mitt långa hår. Synd att jag inte sköter det så bra. ett nyårslöfte kanske?
Nå ja ha en bra dag.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar