lördag 14 november 2009

Han har växt lite mer..


Såg just att Ullis satt upp nya bilder på lill katten vår. Så jag snor hennes bild igen=) Så årer igen mina damer och herrar, detta är Felix. Vår nya familje medlem som flyttar in om några veckor. Tror att stora kissen bakom är Felix pappa. Så snart, snart får han flytta till oss. På måndag skall jag se om jag kan åka och köpa en katt säng åt han. Jonas kom på en bra ide. Att jag köper en nu, men lämnar den till Ullis så att Felix känner igen den. Så sen när han flyttar hit så tar vi med den hem... Så då borde han ligga i den är min förhoppning=)

Hoppas han och Mossa blir vänner snabbt bara. Skulle inte orka att dom skulle va ovänner och bråka..

Nå ja, hur som helst så är det lördag idag. Har ätit en jätte god middag och njutit av ett glas vin till det. Finns ju inget på tv en lördag kväll. så här sitter jag och bloggar.. Hmm..=)

Nej men nu skall jag sluta tror jag... Kanske de blir sängen snart. Vem vet?
Ha en bra kväll iaf!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar