söndag 8 november 2009

Lördag kväll--


ja detta är alltså resultatet av de jag gjorde på kransbindar kursen.. ett julhjärta som skall upp på dörren bara december närmar sig=) Men som sagt måste göra en till krans till andra dörren.. Och sen hoppas jag att denna får plats på framdörren där jag går in. för som sag den bleb ganska så stor.. Så de kan hända att den är för stor oxå. Har inte provat än...

Annars då.. Idag har jag varit på jobb. De gick bra. Jobbade med bra människor så jobbet flöt på som de skulle. Perfekt.. När jag kom hem idag va jag SKIT trött! Har varit riktigt trött länge nu. Men jag tror jag lägger mig för sent. Blir sent ivkäll igenmen nu e jag så speedad känns de som. kan inte sova. Hur pigg som helst. Vill städa av någon konstig anldning. ?! Va????
har iaf varit på middag ikäll till Stefan och Marie. Super trevligt.. Och jätte gott.. God middag och god efterrätt!! Man borde göra de oftare. Ha middag med sina vänner. Händer allt för sälland...
Prtade om allt möjligt ikväll, solsemestrar och skidresor.. Vi va ju till Björnrike i början av året med några, stefan och marie var oxå med då.. Sa att de skulle va kul om amn tex skulle fira nyår uppe i fjällen.. fan va skoj de skulle va!!!!! Tänk er en stuga uppe i fjällen massor med snö och trevliga människor.. Perfekt... Hmmm.. ja drömma kan man ju alltid göra=) nu skall jag lite snabbt fixa lite hemma sen blir de sängen. Jobb imorn igen.. Och jo just de. imorn kommer min bästa vän hem=) åh så jag längtar efter henne!!! Helvete att man jobbar så mycket när hon e här bara=(

Nå ja.. Tack för ikväll.. Min kväll har varit super!
Godnatt!
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar