torsdag 12 november 2009

Hååååår!!!!!


Åh va jag hatar hååååår!!! de här e va jag just bostade bort från ena hunden och mer finns det!! Nu har hon lossat hår i flera veckor. Jag blir snart galen, hår överallt. På borden i soffan överallt på golven. De spelar ingen roll hur mycket jag än dammsuger så är de hår överallt hela tiden. Nu vill jag att hunden sakll sluta lossa hår! Fast när hon slutar då börjar säkert den andra.. Suck. Varför kan dom inte tapa allt på en dag så skulle de va över sen.

Hmmm, nå ja får forstätta borsta henne bara, skaffade en riktigt bra handske, och hon tyckte att den va skön.. Så de va ju bra det. Ledig dag har man inte. Sov till 11.40 de var skönt.. Ont i huvudet har jag igen.. Vill inta ta en massa tabletter... MEn med den här huvudvärken så måste jag det..
Nej nu skall jag ta ett varv till med snabel draken och får bort lite mer hår... Sen förbereda mig resten av dagen för nålen som komer att tränga in i min arm=/ ahhh rädd för sprutor!! Men svininfluensavaccinet skall tas ikväll..
Nå ja ha en bra dag.
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Ajj Janni, 11.40? då missa du ju VBÅ..

    SvaraRadera
  2. nej de hann ju bara precis börja. Så jag flög upp ur sängen och dök ner i soffan=)

    SvaraRadera