torsdag 12 november 2009

För någon annans skull=)


Idag har jag varit på jobb.. Haft en grym huvudvärk hela dagen som inte velat ge med sig=/ Känner mig öm och stel i nacken.. Aj säg nu inte att man skall få nack spärr eller nåt sånt roligt. Sen då, ja jag åkte och handlade. Hem och lagade varma smörgåsar till middag. Sen har jag suttit framför datorn, satt igång en diskmaskin och röjt lite på bänken. Drog av golvet en snabbis med snabel draken. (bara de värsta) Jonas morfar ringde och sa att han lagt en räkning på östra sidan om huset vid ett fönster. Han sa att Jonas hade tappat den. Jag var ut och letade efter den, men inte hittade jag den. Kollade på alla fönstren (jag vet ju inte vart öster ligger åt för håll??) men nu vet jag.. Fick ringa till hans mormor och fråga igen vart han lagt den ifall jag missuppfattat.. Men sen kom jag på att jag fick en räkning av Joas idag när han kom in och den va fuktig och smutsig. Så han hade alltså tagit in den innan Jonas morfar hann ringa till mig. Där for jag runt i mörkret oh sökte som en annan dåre=)

Imorn är jag ledig från jobbet.. SKÖNT!!!! då skall jag ha sovmorgon har jag tänkt. Sen blir de nog att åka till stan och ta vaccin.. Hmmm gillar inte nålen, den skrämer mig!!! Men jag måste nog ta den... Bara att bita ihop.
Men nu är klockan massor och jag skall nog krypa ner i sängen nu så att jag hinner få ett antal timmar sömn till min trötta kropp..
Godnatt
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar