söndag 7 oktober 2012

Ett smakprov

 Här kommer ett litet smakprov av de bilder jag tog idag. Och ja, jag tog bilderna själv. Jag litar bara på mig själv=) haha
Nä men tar jag bilderna själv så kan jag ju hålla på och flamsa hur mycket jag villoch hur länge jag vill.. Och sen får jag bilden precis som jag vill ha dom.. (nästan)  Jag vet inte heller vem som skulle kunna ta fina biler.. Är nog tryggast med mig själv =)

 Tycker ändå att jag fick till några fina bilder som jag är nöjd med.. Va ju tvungen att passa på idag när det va soligt och fint ute.. Systemkameran blir ju inte direkt glad om jag släpar ut den i regn =)

Men nu skall jag nog ta min älskade mage och gå upp till sängen.. Mår inte riktigt ok ikväll. Har en jäkla halsbränna =/ så i säng och kika på ett avsnitt av desperate housewives och i med två Rennie och hoppas på lite sömn.
Har föresten gjort våran säng "vinter" vänlig.. De betyder att nu ligger äntligen våra duntäcken i sängen igen =) De e så mysigt!! Jag älskar att krypa ner bland en massa täcke och de "prasslar" så skönt.. Myyys...
Godnatt...
P.s imorn går vi in i vekca 21! =)

7 kommentarer:

  1. Suoerfint! :)
    Det är så mysigt när magen växer och man börjar känna rörelser! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Ja nu längtar jag efter att jag skall börja känna av den lilla där inne=) Men de borde komma snart..

      Radera
  2. Åh jag borde också ta lite fina magbilder om några veckor. är ju så kul att se på sen när bebisen är ute :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag tänkte att de kan va roligt att ha några fina bilder. Så de va bara att passa på när solen titta fram =)

      Radera
  3. SV: Om det är hård hård kokt så ska det inte vara någon fara.. men om det inte är det så finns det bakterier (salmonella) som inte är bra för varken dig eller barnet. Så var försiktig med ägg. Även med allt annan mat, se till så att det är genom stekt och kokt så bakterierna har dött. Njut massor, det var underbart att vara utomlands som gravid, värmen är jätte skönt för en öm gravid kropp :)

    SvaraRadera