måndag 29 oktober 2012

London trip

 I början av September så va jag och min lilla syster till London tillsammans. HAr väl knappt delat med mig av den resa. Bjuder på lite mobil bilder av den resa. Så sätter jag in andra bilder sen..
Earl´s Court va vår "hemma" station.

 Turister som vi va behövde vi en karta =) pennan fram och markera vad vi ville se och vart vi skulle gå.

 Vi hade extrem tur med vädret de dagar som vi var där. Soligt och jätte varmt! Perfekta dagar..
Första dagen som vi va där kollade vi runt, gick en hel del. Jag som knappt rört mig sen slutet mot Maj va inte alls van och de kändes.. Men de gick nog bra.. Big ben fick  vi se..

 Min söta lillasyster Matilda framför Big Ben.

 London Eye, helt otroligt va  stort de det va! Man har svårt att tro att det hålls uppe så där.. Och vilken säkerhet de ändå va där.. Kollade väskorna innan man gick "ombord" och sen när man gick av gick dom in för att kolla att man inte lämnat nåt olämpligt efter sig..

 Vi hade fått tipset av en kvinna att åka fram åt kvällen då de skulle va vackrare.. och visst var det vackert!

 Lillasyster och jag =)

 Sen letade vi som tokar efter Victoria´s secret butiken. Oj så svårt vi hade att hitta dit=) Men sista dagen tror jag vi hittade butiken.. Vi följde en massa rosa kassa tills vi kom fram till butiken =) haha..

 Sött hotell utanpå men som inne va världens minsta. Vårt hotell rum va så litet att vi båda knappt fick plats=) så vi gick och klagade och fick ett nytt rum dagen efter.. Vi fick ju typ dela på en 120 säng.. Stackars Matilda =) haha.. nå vi fick ju byta rum mot en avgift men det var det absolut värt.

Träffade även på en stilig karl... Hihi., Blev alltså ett besök till Madame Tussauds. Oj va stort det va, mycket större än jag tänkt mig. Fick även se en kort 4D film där.. Shit va läskigt =) haha jag hade ju inte ens sett en film i 3D före =)

Hur som helst så hade vi en fantastisk resa jag och min syster och det va skönt att få lite egen tid med henne.. För de händer extremt sälland..
Så vår resa till London va perfekt =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar