fredag 26 oktober 2012

Snö, snö, snö! =)

Ojsan va de har snöat idag, Mysigt är de ju även om de kan kännas lite väl tidigt för snö då knappt alla löv fallit till marken än =) Men de va mysigt att ligga inne i soffan och kika ut på alla tunga snöflingor som föll från himlen på förmiddagen. jag får en viss käsnla i kroppen när de är snö ute.. en underbar känsla.. Men de hade känts bättre om de va december och kom snö när man får sätta upp julstjärnor och julgardiner =)
 
Så här såg de ut på förmiddagen!! Kom några ordentliga snöfall.. Hela gräsmattan är täckt av snö. Myyys.
Annars är jag trött som få!!! Sover så himla dåligt nu... Men kanske de blir bättre nån gång.. KÄnner mig lite stressad nu och hinner inte skriva mer.. Skrev ett långt inlägg där allt försvann!!! Så nu orkar jag inte mer =)

Skriver mer sen när jag känner att orken finns =)
Ha en fin kväll och njut av snön..

3 kommentarer:

  1. Bästa stället om man har barn, speciellt barn som har födelsedag på julafton, haha. Skämt åsido så är det verkligen ett grymt ställe. Sååå mkt fint, i alla kategorier och verkligen värt ett besök då och då:)

    SvaraRadera
  2. Bittert när den försvinner.. för d gör den :( man blir piggare å gladare av snö, d blir så mycket ljusare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja man blir ju jätte mycket piggare.. Men just nu i skrivande stund är de snöblandat regn=/ va ju en sån himla fin morgon... MEN nu e den borta. =/

      Radera