torsdag 4 oktober 2012

Vardagslyx

Ja idag har jag unnatmig lite vardagslyx. Det här fick jag när jag fyllde år av min fina vän Marie &co
Så idag gick jag och färgade ögonbrynen och ögonfransarna... OCh fick brynen lite plockade. Jag plockar ju inte annars mina bryn då då knappt syns då jag e så blond. Men idag putsade vi lite.. Så nu fixade jag till de innan Turkiet..

Igår hade jag de lite tungt.. Hade på kvällen väldigt ont i magen, de som sved i hela magen och den va jätte hård.. Va ut med mannen och hundarna men de va tungt och de gick sakta och det gjorde ont..
Inatt har jag sovit jätte dåligt!! Ont i magen på natten, inte vetat hur jag ska ligga för att de skulle göra minst ont..
Men sen idag har de känst lite bättre.. Men nu ikväll åt jag resterna av middagen jag åt igår och fick igen hemskt ont i magen! Så nu har jag legat två timmar i sängen och knappt kunnat röra mig..
Känner mig extremt svullen om magen och den e jätte spänd..
Skall ta mig en varm dusch och gå upp i sängen igen med en kopp te och titta på desperate housewives... Och hoppas på att magvärken vill ge sig och så vill jag gärna sova inatt oxå!

Sitter och kikar runt på bloggar och avundar lite de som "vågar" köpa baby grejer.. Jag vill oxå men vågar inte... Har en personlig spärr (som min sambo bara får hänga med på) vid vecka 25 har jag sagt att vi kan börja handla lite smått. För då är det "bara" 15 veckor kvar......
Jag har faktiskt handlat en stickad dress från newbie för att jag va rädd att den skulle ta slut. Och en nalle från Harrods när jag va i London. Men sen får det nog vänta..

Jag skall ju snart blir faster oxå.. Min lillebror får ju barn i November.. Oj va tiden går egentligen.. Nu väntar jag bara in Turkiet, sen när jag e hemma igen är de "nästan slutet" av oktober.. Sen e de bara att vänta in brors bebis i november.. I december har man en månad full med mys hemma då hemmet blir så varmt av allt julpynt... Sen e de januari och då hoppas jag på att jag får gå på mamma ledigt!

De är lite lustigt ändå.. Min brors första barn är beräknat till November och min bror fyller år i november.. Mitt första är beräknat till 25:e februari men som de flesta så går man väl över och hamnar i Mars.. Och jag fyller år i Mars.. (så även min farmor, mormor, lillebror och kusinbarn) lite häftigt om de får bli så..

Nej nu orkar jag inte sitt upp längre.. Nu vill jag ha te och bädda ner mig i sängen...

1 kommentar:

  1. Usch att du har så ont!!! Lyssna på kroppen och vila vila!!! Kram Cindy

    SvaraRadera