söndag 7 oktober 2012

Underbara helg..

Den här helgen har varit bra på alla sätt och vis.. Jag fick tips av min kära vän Marie om va jag skulle ta för att kasnke magen skulle bli bättre.. Så nu har jag köpt hem Rennie och tagit med nån under dagen och sen två till natten och jag har sluppit magvärk! Så de skall köpas hem i stor pack!
Vi har ju haft super härligt väder denna helg.. Jag skall skriva lite senare och berätta va vi har haft för oss.
Idag har de ju oxå varit fint väder så jag har klipp gräsmattan och just kommit in från en fotografering..
Tog med mig hundarna ner till vattnet och hade en liten foto stund.. När jag fått in bilderna i datorn så skall jag visa.. Fick några bilder som blev så fina..
Måste oxå säga att jag verkligen tycker om min mage.. Jag tycker att den är så fin just nu =) Och jag e så otroligt tacksam för att jag får uppleva detta!

2 kommentarer:

  1. Du har så super fin mage vännen :0)
    En rund fin bebis kula...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vännen =) Jonas sa idag att din mage är som en ärta.. De lät lite gulligt=)

      Radera