onsdag 31 oktober 2012

Pysselhörna.

 Ja igår köpte jag hem mig en liten pumpa. Villa gröpa ur en och ha en liten Halloween pumpa till helgen. Perfekt så hade jag nåt att göra. De va dock lite halv kladdigt att gröpa ur den =)


Kanske inte blev världen snyggaste men den får duga =)

Fick förresten sova inatt!! Lycka!! jag har ju haft några hemska nätter med hemsk magvärk, eller mer som en frätande känsla i magen.. De e svårt att förklara..
Men inatt fick jag sova utan att vakna av att ha ont och gud så underbart! De gör så mycket när sömnen blir störd.. Och jag hatar att ha ont och inte veta va man skall göra för att det skall bli lindrigare. Hade köpt en ny tablett mot magsyra och halsbränna som jag tog innna jag la mig. kanske den hjälpte? jag vet inte?
Nej om jag skulle ta mig en dusch och kanske lägga en ansiktsmask eller nåt =)

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja de va verkligen skönt. Kom nästan som en chock när jag vaknade kl 06 och inte hade dö ont i magen=) lycka lixom... Jag fick sova=) man blir ju så himla känslig sen när man inte får sova.. Iaf jag =)

      Radera
  2. När jag var gravid hade jag massa halsbränna på nätterna.. Testade olika grejer från apoteket men vanlig samarin från butiken hjälpte mig bäst :) Och ibland hjälpte det att lägga sig på en extra kudde, alltså lägga en kudde under kuddarna man hade huvudet på så att man ligger "lutad" med hela övre delen av kroppen.. svårt att förklara :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tck för tipset..Jag vågar inte helt säga att jag tror att det är halsbränna, för de är inte så att jag känner att de kommer upp nåt i halsen eller känner nåt i bröstet. utan de e mer som att de ligger och fräter i magen. Men jag har iaf börjat ta upp en av våra stora soffkuddar, som jag kan sätta under mina vanliga kuddar så att jag blir å halvsitta upp.. Lite bättre då, även om det inte är allt för bekvämt =)

      Radera