lördag 20 oktober 2012

Jämförelse

Gjorde en liten jämförelse idag.. Den vänstra bilden är vecka 15 och den högra är nu vecka 22. Så nog tusan har magen växt!
Den får ju knappt plats i imin jämförelsebild  =)
Känner mig himla hängig förresten.. Ont i nacken och kroppen, och näsan börjar kännas täppt och de svider lite i halsen.. Vill inte bli sjuk igen. Men jag e ju redan sjukskriven så va spelar de för roll..
Nej nu e jag trött, så nu skall jag nog krypa i säng och hoppas på att vår lilla vill sparka mig lite igen så att jag får känna den =)
är så himla nyfiken på vem du är...

3 kommentarer:

  1. Gått undan med magen! Jättefin är den iaf

    SvaraRadera
  2. Haha vad roligt. Exakt likadana tröjor hade jag när jag fotade min gravidmage. Och då var jag typ lika stor som du!! Jag gissar på en kille. Vi har lika magar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. hihi är det så =) ja jag tror nästan oxå att de är en kille som gömmer sig där inne..

      Radera