lördag 27 oktober 2012

Mamma öra?

Alltså jag undrar om jag  håller på att utveckla ett "mamma öra"
Jag sover ju hemskt dåligt, sover på nåt vis väldigt lätt och vaknar stup i kvarten. Inatt när Jonas kom hem från jobbet så vaknade jag då jag hörde att han låste upp ytterdörren! Jag har väl typ aldrig hört han komma hem på nätterna annars sen vi flytta till övervåningen. Och så vaknar jag och så e jag super pigg.. Hel knasigt..
De e lite halv jobbigt att sova dåligt på nätterna för de gör mig himla trött på dagarna.. Men jag kan ju inte gå och sova eller vila på dagen, för då lär mina nätter bli ännu sämre.
Jag e ju annars van att sova jätte bra, somnar nästan jämt på direkten och sover sen tungt på natten, vakanr nästan aldrig när jonas kommer hem från jobb.. Men så är de inte nu.... Nu vaknar jag varje gång han kommer hem tror ja.. Nå ja.. bara att vänja sig..

Har varit en sväng till stan idag med Jonas och handlat lite.. Ikväll skall vi laga en god middag när han e ledig..
Oxfile med potatis och palsternacksmos och det skall även va lite soltorkad tomat i samt fetaost. Så lägger man de i en form och toppar med lite riven ost och sen in i ugnen.. Mums.. Blir hungrig bara jag skriver om det =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar