måndag 22 oktober 2012

Vecka 23

Gomorgon välden, vilken underbar dag!!=)
Idag går vi in i vecka 23! Jag blir såg lad för att de går framåt, för att jag har börja känna av vår lilla. men eftersom att jag precis börjat känna av den lilla så kan jag inte helt med hundra säga allt va jag känner.. Ibland känns de som en "svepande" känsla i magen. Sen har ju både jag och Jonas tydligt kännt "puffar" både på insidan och utsidan.. Så himla fantastiskt och jag blir så himla lycklig!

Jag börjar mer och mer fundera på vem som gömmer sig där inne.. Du behöver inte visa dig nu.. Men jag längtar till februari/mars då det är dags för oss att möta dig! Jag längtar så otroligt mycket..
Jag vet inte om jag skrivit de förut men jag har ju drömt att det varit flicka sen dag ett typ.. Men magkänslan säger ändå att det är en pojke som gömmer sig där inne..
Det spelar mig ingen som helst roll va det är.. Bara den vill komma ut levande till oss...

Är det nåt jag ogillar eller har svårt att förstå är när folk säger: de spelar ingen roll va de blir bara den är frisk!!
Jaha, men om den kommer ut och inte är frisk då? För det finns ju inga garantier på att man får ett friskt barn.. De är väl klart att alla önskar sig och vill ha friska barn.. Men i mina öron låter det så fel när man säger, spelar ingen roll om de är han eller hon bara att den är frisk...  För va gör du om den inte är frisk?!

Har ju kommit hem från Turkiet som ni kanske märker.. Jag skall berätta om den resan sen när jag känner att jag orkar och har tid..
Men nu lyser faktiskt solen ute så det vore synd att missa den stund som solen strålar vill visa sig.. Jag borde ta på mig lite träningskläder och gå ut en promenad! Jag gick med hundarna i morse men de va inte långt.. Skulle vilja gå lite längre promenad.. För de tror jag att jag skulle kunna orka.
Ha en bra dag!

2 kommentarer:

  1. Herregud va tiden går fort :) välkomna hem!!! / Cindy

    SvaraRadera
  2. Härligt med sparkar!=)
    Nej de där har jag också funderat på ang. bara den är frisk? Jaa självklart önskar man ju att ens barn kommer ut med 10 tår och 10 fingrar. Men skulle det nu vara så att det är något fel på barnet som kommer till oss, så är det bara så. Kommer bli lika mycket älskad för det. SÅ det enda jag tänker är : Bara den kommer ut och lever med oss resten av livet! <3

    SvaraRadera