tisdag 1 februari 2011

1:a Februari


Så var Januari förbi och vi har redan Februari.. Höll på att skriva Spetember men skulle de va så illa då har jag sovit bort nästan hela året=)
Vädret är inte alls lika fint i dag som det var igår=/ Hoppas på jätte fint väder i helgen! För då e jag ledig, och skall ta de lugnt.. Jag vill gå på promenader i solen och njuta av livet=) Typ nåt sånt. hehe
Idag är det grått och tråkigt. De är konstigt hur vädret får än att må. Jag får så mycket energi så fort solen visar sig, jag känner mig gladare och vill göra massor.. När de e grått blir man lite dämpad, lite slö, orkeslös.
Ikväll skall jag iaf iväg med Mikaela och träna Afropowerdance och Zumba igen. Efter förra veckans pass hade jag sån jäkla träningsverk.. Men de va KUL. Inte med träningverk men med träningen.
Sån träning är mer min melodi. Jag är itne så mycket för boxning och styrkelyft och sånt..

Mitt huvud är fortfarande lite knas.. Idag hade jag så ont igen att jag va gränsfall på att spy.. De är inte alls kul. Men i med tabletter och så hoppas jag att de skall gå bra att träna..
Måste handla innan träningen oxå. Försöka vecko handla lite. Men de är lite halv jobbigt att själv behöva komma på en veckas mat..=/ Lättare om man e två som försöker.. Pik=)
Är man ensam om att skall komma på blir de väl ganska lätt enformigt.. Men de får man väl stå ut med då.. =)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar