onsdag 23 februari 2011

TIGER Of Sweden

Fy va dåligt av mig! Jag har glömt bort att visa min fina "nya" väska!!! Jonas och jag va ju iväg till Finland på en lite tripp, lagom till jul. Shopping stod på schemat! Och i ett av varuhusen där så hittade jag en underbar väska! När jag va i Björnrike 2009 då hittade jag en väska från Tiger, men köpte den inte. Och de har jag ångrat hela tiden..
Så nu när jag hittde denna vackra sak kunde jag inte motstå den!

Och jag är så himla nöjd med den här väskan, stabil, lagom stor och helt perfekt!!=)

I lööööv it!

5 kommentarer:

  1. Riktigt snygg! Jag sparar fortfarande till min chanel jumbo black......

    SvaraRadera
  2. Ja visst va den, och luktar gott för den med.. Men de e bra Andréa man skall spara till nåt. Jag får fortsätta spara till min LV väska=) men de finns ju så mycket annat roligt oxå att sätta pengarna på..=)

    SvaraRadera
  3. Jadu, jooo det finns en hel del man vill lägga ut pengar på när man har till övers. Meeen, händer inte så ofta för mig som lever på hemvårdsstöd. Funderar inte ens på sånt jag vill ha. Håller mig undan från modemagazin och klädbutiker osv.... Så om ni ser mig ute på krogen så kanske jag sticker ut ur mängden med min egen gamla modeoutfit... Meeen jag bryr mig faktiskt inte. Men chanelväskan..... vill jag ha. Den kommer att leva förevigt och aldrig minska i värde. Fint för flickebarnet att ärva den sen. En investering helt ekelt! ;)

    SvaraRadera
  4. Oj herregud vilken fin väska!!! Me like!!!! :)

    SvaraRadera