söndag 20 februari 2011

Har tråkigt..

Idag är de verkligen ingen vacker dag, inte aom de va igår.. Idag är de dock ett antal minus mindre än av de va igår, men de blåser mer idag vilket gjorde att de kändes as kallt när jag gick ut idag.. Så de blv typ ut och snabbt vända in igen.
Har inte gjort allt för mycket idag.. Frukost på sängen ficade jag ju=) Sen har jag strukit gardinerna till gästrummet och hängt upp dom. Blev helt ok, jag köpte ju nya dit i fredags.. Så de va dom som åkte upp nu.
Annar har jag glott på några avsnitt av teen mom på MTV. Lagat lunch gjorde jag oxå.. Alltså inget vettigt..
Tror jag skall ta mig en kopp kaffe och fundera ute va jag skall göra här näst=)
Längtar till ikväll iaf, som säkert många andra oxå gör.. De är ju SOLSIDAN ikväll!!
Så jäkla bra program. Men jag gillade nog första säsongn bättre..
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar