torsdag 10 februari 2011

Allt man kan bita i..

Allt man kan bita i, och allt man inte kan bita i skall bitas I!! Hon biter i allt.. Wildah är som en liten piraya!
Men hur söt som helst. Dock bet hon mig just i ryggen, då fick hon en fin utskällnig och ett ordentligt tag i nacken och ner på golvet.. Hon sprang iväg som om hon hade haft eld i baken när hon kom ner på golvet.. Sen kom hon upp till mig igen här på kontorstolen så nu ligger hon brevid mig på armstödet så fint=) Är dock lite rädd att hon skall trilla ner..
Känner mig lite seg och snurrig i huvudet ikväll efter tabletterna. Eller så är de för att jag har haft ont i huvudet precis hela dagen idag.. Riktigt jobbig huvudvärk!!
Jag hatar att klaga på detta vis.. Men va fan jag vill bli av med de.. Jag vill leva livet, inte klaga över det!!
Jag vill ha provsvaren snabbt så jag vet om det är borelia eller inte..
Men nu blir de sängen, den skriker efter mig.. Och så hoppas jag att jag får sova inatt. Har en känsla av att de blir lite halv taskig sömn inatt=/
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar