söndag 13 februari 2011

Liljor


De här med vardagslyx som jag skrev om här om dagen, med blommor. Jag unnda mig lite mer blommorn när jag va på stan för någon dag sen.. Dock blev just dessa blommer en aningens dyrare än va jag räknat med, fan höll på att tappa andan när jag betalade.. Men hon hade ju redan slagit in dom så inte kunde jag ångra mig då=) Dom brukar inte va så dyr som dom va nu.. Men men gjort är gjort och FINA är dom. Sen tycker jag att dom luktar så gott oxå, lite starkt ibland.. Men den känns fräscht hemma..
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. nu är man ju nyfiken på va de kostar! :)

    SvaraRadera
  2. I vanliga fall när jag köper dessa blommor brukar dom kosta mellan 6-8 euro. Så jag frågade inte ens efter pris=) Men tydligen kostade dom 13,50 st! Allså 40,50 euro för tre stycken=/ kändes lite saftigt för tre snittblommor.. Men som sagt dom va fina=)

    SvaraRadera