måndag 28 februari 2011

Varför tror ni hon skriker??


Jäkla katt alltås. Lilla gaphals.. Helt hysteriskt idag.. Och efter vad? JO min frukost smoothie=) Hon tycker det är nam nam och vill absolut ha.. Hon gjorde allt för att komma upp till bordet. Mitt i allt blev hon en stor katt och bara hoppa upp på bordet från golvet, skrek och ville sååååååååååååå smaka min smoothie.. Efter en stunds bortputtande fick hon väl smaka och blev nöjd.. Efter det for hon på mina gardiner i stället.. Suck=)
Men sen när jag skulle dricka mitt kaffe hade alla hennes hjärnspöken lagt sig och hon kom och la sig så gulligt hos mig... Mysigt!!

Men de är faktiskt helt otroligt va som har hänt. Felix va ju en riktig "liten" skrikare.. herre gud hur han skrev om nätterna och dagarna med för den delen.. Han har slutat helt med de sen Wildah flytta hit. Enda gången han nu har skrikit är om han är ute och vill in! Perfekt.. Super skönt att få sova på nätterna igen=)
Får se hur mycket hon där damen fortsätter eller om hon bara gapar när hon vill ha nåt=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar