onsdag 16 februari 2011

Kryssning på alla hjärtans dag

14 Februari 2011. Klockan är lite ca 09.30 och de är minus 22 grader ute.. Men trots de är de kärlek i luften=)

En kall dag som mitt hjärta hade fixat så att vi fick komma iväg på tu man hand och bara mysa med varandra..

Tog de ganska lugnt på vägen mot Stockholm. Men visst hann man med lite skumpa.. Skåla för våran kärlek. För 4? år sen firade vi alla hjärtans dag i Mexico.. Vår första alla hjärtans dag ihop firades på en katamaran med snorkling och mys..
Underbara minnen.

Satte oss vid spa baren och tog varsin drink.. Gott gott..=) Bokade även in oss på massage på hem vägen.. Åhh va skönt!

När vi kom till Stockholm gick vi i land en sväng. Strosade runt i gamla stan. Alltid mysigt, men kallt var det=)

Ett kyligt Stockholm!

Min kärlek och jag <3 style="display: block; margin: 0px auto 10px; text-align: center; cursor: pointer; width: 400px; height: 300px;" src="https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgvRImdwV_G58OBNA_OiWguyqWfkxU1CRTgPpLpVNA0ROjfgrXpCwXmxt8jWIu-Jr7dNDHMZqGFdR64b-tMANRmgtOA-gXdGqtfvphHwnbHQma-ohuk7xuGFIhg3lBOshb87NuKo-NTTaHU/s400/IMG_8202.JPG" alt="" id="BLOGGER_PHOTO_ID_5574046432328027986" border="0">Båten....

Som en äkta turist i mitt eget hemland=)

Vi va in på ett jätte häftigt Indiska! De va som en laburint (stavning?) i olika våningar och som en källarvåning.. Och de va så himla fint! Så speciellt..

De snöade och va kallt, men de va jätte mysigt.. Efter nån timme gick vi tillbaka till båten. Vi hade bokat in oss på 50 minuters massage på båten. Skönt och avkopplande. Badade bubbel pool både utomhus och inne efter massagen.. De va skönt att sitta ute i ett varmt bad.. Ångbastu provade jag oxå.. Men jag e inget direkt fan av bastu om vi säger så..

Efter massage och bad gick vi till hytten och gjorde oss klara för middag.. Jätte god mat, gott vin och mysigt att bara sitta ner han och jag och bli serverade.
Jag har haft de jätte skönt. Så tack min underbara för en härlig dag!!

2 kommentarer:

  1. Låter som ni har haft en riktigt mysig resa till Sthlm :)

    SvaraRadera
  2. Ja de va mysigt att få komma bort lite med min karl=)

    SvaraRadera