måndag 21 februari 2011

Drömmer mig bort..


Underbart men ganska kallt väder idag.. Skottade lite, och sen fram med en stol och en filt och sen bara sitta ute en stund och lapa D-Vitamin..
Drömmer mig bort idag.. Jag njuter nog av den vackra vinter naturen en dag som denna. Men en resa till söder skulle inte alls sitta fel..! Inte alls. Grekland låter bra, eller kroatien kanske. En weekend i Paris i vår skulle va underbart!! Jag vill verkligen dit!! Men som sagt drömma kan man alltid göra.. Men jag är duktigt sugen..
Vi har ju en resa inplanerad till Österrike om en månad..

Jo just de när jag ändå är inne och skriver.. Återigen är de måndag och återigen börjar jag på nytt med nytt liv. Men fan jag har ju inte go i mig.. Fuska är hur lätt som helst!! Fan jag e ju sämst.. Men nu har jag lovat mig själv att sköta mig i två veckor.. 5:e mars har jag planerat en utekväll med Mikaela, så tills dess skall jag skärpa till mig, inge fusk!! Jag måste.. Jag måste ge mig fan på nåt och klara de, jag kan inte ge upp så lätt hela jäkla tiden!! Jag blir ju arg och besviken på mig själv!! Men nu jävlar, nu skall jag peppa mig själv, göra upp måltider på förhand. Nu jävlar Janni kör du hårt!!!
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Ja jag försöker också passa på att sola när solen är framme. Nyttigt med D-vitamin :)
    Jag vill också åka skiiiidor.. aningen avis på dig som skall till Österrike! ;) Skida lite för mig också :)
    kram

    SvaraRadera
  2. Ja de är nyttigt med D-vitamin.. Sånt behöver vi.. Men de är ju så skönt nu när de börjar bli så ljust. För ett tag sen var de kolsvart när man åkte hem från jobb, nu är de ljust och ibland är de så otroligt vckert på morgonen. Borde alltid ha kameran med sig så man kan stanna upp och ta en bild eller två=)

    SvaraRadera