lördag 5 februari 2011

En dag jag inte skrivit om.

För ett tag sen va ju första gången ute på isen för iår. Bilderna jag visade just så var för sist vi va ut..

De var vackert väder även denna dag.. Mycket roligare att va ute då=)

Jag älskar vinter som årstid! Speciellt när det faktiskt är snö och fint.. Vackert inbäddad värld i snö..


Glada hundar på isen.

Och lite picknick med så klart=)

En glad Ronja i solskenet..

Jag fotar och Ullis fotar...
=)


Och nu försvann de en till bild från bloggen.. Åh va jag hatar när det händer.. Jag e så dålig på detta så jag får inte tillbaka den.. Eller jo jag kan ladda upp den på nytt men då hamnar den i fel ordning.. Nå ja.... HUndarna va glada att få va ute och leka av sig.




Jonas fick köra lite scooter.




Va ute tills den nästan va mörkt..

En bra dag på isen med djur vänner och sambo..

Nu ta en kaffe med Jonas=)

4 kommentarer:

  1. Underbara bilder, som vanligt! :) Vad hade du för kamera nu igen?

    SvaraRadera
  2. Tack=) jag har en system kamera. En Canon EOS 500D. Är helt nöjd med den! Måste bara lära mig lite till om den så att man kan ta ännu finare bilder=)

    SvaraRadera
  3. Ok, jag kikar lite på en Nikon D40, verkar vara en bra nybörjar kamera. Men det blir isåf en beggad att börjas med, känns som det är onödigt att betala massa pesetas om jag ändå int fattar nåt av den... ;) Så kan jag byta upp mig sen när jag har lite bättre koll.

    SvaraRadera
  4. Ja, jag kan ju inget om de utbud på kameror som finns. Men jag e verkligen så glad över att jag har min kamera! Och sen finns de ju böcker till man kan läsa för att lära sig mer..=)

    SvaraRadera