tisdag 8 februari 2011

Måndag

Ja idag blev jag och Mikaela bjudna hem till Annica i Kungsö, där bjöd hon på en super god lunch.. Och de tackar vi för.. Trevligt vardags nöje.. så de måste vi göra om!

Sen hade Annica fixat så att vi fick kolla på en film som spelades in när vi tjejer va till Romme när vi va 17-18 år.. Haha herre gud... Jag minns filmen bra, men jag mindes inte att man va så fjortis=) Fan va jag skratta.. De e helt sjukt! Guuud va pinsamt, men fasen va kul att de ändå finns på film.

Nä nu måste jag nog gå och sova. Måste upp 8 imorn för att försöka få mig en läkartid! Fick ingen idag då jag ringde för sent.. Så imorn måste jag få en tid. Nu måste jag få hjälp med den här huvudvärken innan jag blir på riktigt dåligt humör! De blir 11:e dan i rad med huvudvärk.. Och det är inte riktigt kul..
Får se om jag kan somna nu när jag har så ont igen.. Gör ju ont att lägga huvudet på kudden bara=/
Bläää.. jag vill må bra.. Fan orka klaga så här, jag blir sur på mig själv.. men livet är ju absolut inte en dans på röda rosor jämt =)

Jo förresten... Kollade lite på ny bil idag.. Ja, Jonas vi får fundera lite=)
Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar