onsdag 2 februari 2011

Vilar på soffan

Så mysigt att se att Wildah vågar sig fram mera.. Igår kväll låg hon och myste på filten i soffan.. Lilla gulle kisse.. Ögonsalva har hon fått nu oxå, hon gillar det inte, men ögat verkar redan lite bättre. Satt inte fast imorse.. Igår hade de fastnat nästan varje gång hon lagt sig och sova.
Felix han är nog helt knäckt att vi har skaffat en till kisse.. Han ser sur ut konstant, går runt och tjurar. Idag kom han upp i sovrummet men istället för att lägga sig coh vräka ut sig i sängen som han annars brukar så la han sig på golvet.. Där låg han tills jag lyft upp honom i sängen.. Hmm.. Hoppas han skärper sig.. Går lite bätte med Mossa och Wildah nu.. Idag kunde dom hälsa på varandra utan att någon fräste.. =) alltid nåt!!
Nä nu skall jag göra mig klar.. Skall ut på picknick om en stun.. Jag ville så gärna ha det, så jag bjuder med Jonas ut på en picnick i det fina vädret=)
Ha en bra dag
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar