tisdag 22 februari 2011

Gull kisse

Här bökade Felix sig in idag! Han brukar inte ligga där, men han har väl sett att Wildah ligger där så då måste han med. Men han hade lite problem att ta sig in, tjockis=)
Men idag va han så gullig! Jonas skulle gå ut och gå med hundarna, så ser jag att Jonas försöker smita. Och när jag sen tittar ut genom fönstret kommer Felix med världens fart efter, genom jätte gög snö plogar han sig fram. Höns mamma som jag e så öppnar jag dörren å ropar och frågar om dom försöker smita från Felix.. De försökte dom.. Men dom väntade in honom, och jag gick dit för att ta in honom men han ville med allt våld följa med på promenad.. Söta lilla kisse. Sagt och gjort han följde med dom på promenad=)
Sen när han kom in så hade han fulle med snö som hade isat till sig och klumpat sig under tassarna så han bara slira på klinkers golvet..
Han e så jäkla härlig vår stora underbara Felix=)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar