söndag 20 februari 2011

-28 grader

Natten som va så var det -28 grader.. Vi har de verkligen kallt här på Åland nu! Buurrrr..
Men de har varit vackert ute! Solen har varit framme, och de är massor med snö!! Men nästan lite för kallt för att va ute. Några minus grader räcker tycker jag.. Men man får inte alltid som man vill.. Fasar lite för när all denna snö skall töa bort, men förra året gick de ganska bra fast de va mcyket snö. Gillar inte när de blir slaskigt och blött..
Inatt är jag ju ledig.. Har 5 lediga nu.. SKÖNT!! Men jag önksar att Jonas oxå skulle va ledig inatt!! Lite mysigare att gå och lägga sig med nån istället för själv.. Men man är ju van.. Bara at bita i de sura äpplet lite...
Nä nu är klockan massor och jag borde verkligen hoppa i säng..
Så nu säger jag Godnatt för denna gång..
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar