lördag 5 februari 2011

Dagens middag.

Ja idag är det då alltså lördag igen.. Och jag är ledig. Väldigt skönt att få va eldig varannan helg, men mindre skönt att Jonas och jag nästan aldrig har ledig helg ihop=( Nu jobbar vi varannan helg och går om varandra i en månad.. Men sånt är livet ibland. Vi får göra nåt kul när vi är lediga ihop istället..
Så denna lördag till ära tar jag mig ett glas vin till maten och trotsar min förbannade huvudvärk osm jag haft i över en vecka nu.. Igår kändes det bra men inte idag!=(

Så dagens middag blev sallad, lite vitlöks sås, tacco kött fast med en ny krydda. Rökt chili och vitlök eller nåt sånt.. Inte gott! De gick nog att äta men de är inget jag kommer att köpa igen..

Nu skall jag röja lite i köket.. Håller sakta men säker på att plocka bort julen.. Och jag jag vet att julen är över sen länge, men jag har svårt att ta bort den. Men nu börjar de ju ändå bli lite ljusare så snart åker allt bort=)

Hoppas värken i huvudet släpper lite till för ikväll är det Melodifestivalen på tv! Äntligen startar det.. De är något jag tycker är ganska kul att se på..=)
Så detta får väl kanske bli sista inlägget för idag.. Ha en bra lördag gott folk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar