tisdag 22 februari 2011

En dag i Februari

Ja dagarna bara flyger iväg i vanlig ordning. Sista natten ledig nu och jag skall njuta av att få gå och lägga mig i vår sköna säng under våra sköna täcken. Dock får jag ju lägga mig själv eftersom att Jonas jobbar natt.. Slött för nu när jag går på jobb så går ju han på ledigt alla mina jobb nätter =/ Men så e de.. Bara att bita ihop..
Idag va den solig och vacker dag iaf..

Va tvungen att åka inte till stan och göra några små ärenden, samt att jag skulle på Zumba.
När jag kom in till stan träffade jag upp med Fanny, hon fick hänga med mig på mina ärenden och sen tankade jag bilen och vi köpte med oss varsin kaffe och for iväg. Satte oss på ett stock bord ute i solen och njöt av vädret kaffet och pratet.

Vintern är bra vacker, men de har varit lite väl kallt nu, några minus grader skulle räcka bra=)
Man e ju alltid knäpp och längtar efter en årstid som man inte har.. Jag e nog nöjd med vintern, men börjar nog smått längta efter sommaren, med varma kvällar, mindre kläder, få va ute på sjön, njuta av livet och semester med ett glas rosé i handen =) aaahhh..
Nä sluta drömma nu och vackert vänta på att sommaren kommer. För man vet ju att den kommer, bara man väntar.. Och så försöker jag njuta av vackra vinter dagar ni istället..=) Låter bra de..

Här har vi då Fanny i de fina vinter vädret=) Hon har förlovat sig och till de säger jag Grattis.=)

Och här har vi mig då.. Lockade håret idag för att få lit mer volym=) Lite annorlunda.. Och de går ju snabbt att locka det.. Perfekt för lite vardags förändring.
Efter kaffet for jag och Zumbade lite.. De va skoj men lite svårt att hänga med idag då han hade lite nya rutiner, och de gick ganska fort.. Men man lär sig nog snart.. Längtar till nästa tisdag då är de en annan ledare på Zumban, båda är bra men på olika vis. Hon som är nästa vecka tycker jag har lite mer fart på och det är kul!
Imorn skall jag på Body Combat innan jobb.. Fy fan va jag har blivit bra!!! =)

Jag bad Jonas idag om en utmaning, han förstod nog ingenting när jag bara kom med de så där från ingenstans?! =)
Men jag är verkligen sugen på en utmaning, att utmana mig själv på nåt jag inte tror att jag skulle klara av! De skulle ju va kul!
Fast min utmaning nu får väl bli dieten. Nu har jag klarat den 2 dar=) haha bra... Skall köra utan fusk till den 5:e mars.. Då ta en "fusk" dag och sen köra på igen =)
Kom igen Janni, kom igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar