onsdag 2 februari 2011

Träning


Japp igår va jag och Mikaela på Afropowerdance och Zumba igen.. Afron vet jag inte om jag får ut så mycket av, men jag tar det som en bra uppvärmning inför Zumban=) Zumban igår va AS ROLIG!!! Bra musik, fart på, instruktören levde sig in i det och fick fart på alla, svetten spruta, och jo just de. De va hög musik=) sist vi va så var det så lågt att man knappt hörde nåt när 45 pers stampa runt där inne. Men igår fungerade det igen.. Nör musiken är hög lever man sig in i det mycket bättre och de blir roligare enligt min mening- Jag längtar redan till nästa tisdag!! Fast då är de en annan ledare.. Men hon va oxå bra... Men hon jag va med igår va nog bäst av dom jag varit på pass hos. Jag har tagit Zumba pass av 4 stycken på Avancia.. Så Maria gillade jag bäst..
Som sagt längtar redan till nästa vecka..
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Snigging! Du är så himla fin när du har håret såhär! Har du trippeltången eller hur får du till det? Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Carro=) Men jo jag har "trippeltångat" håret så där. Tycker det blir ganska fint plus att mitt annars så tunna hår ser lite tjockare ut=) Kram

    SvaraRadera