tisdag 1 februari 2011

Wildah dag 3 hos oss.

Blåaste blå ögonen.. Så vackert!! idag har hon vågat sig fram från sitt gömställe under soffa. Både jag och Jonas har varit inne med henne en bra stund idag för att hon skall känna sig hemma och lite lära känna oss och de andra djuren som bor här. De andra katterna är ju mindre förtjusta. Men Mossa va nog snäll med henne idag. Idag var de Wildah som fräste till Mossa så att Mossa gick iväg.. Nå så är väl djurlivet.. nu går hon runt och skriker här hemma.. kanske hon är rädd för torktummlaren?

När Jonas och jag åt frukost idag så var Smoothie väldigt intressant och gott för lilla fröken.. Hon skulle absolut ner i glaset..=)

Åhh jag tcker hon är så söt.. Men hon har lite klegg i ögonen, imorse satt ena ögat helt fast. Stackarn.. Men de skall nog snart bli bättre.. koka lite vatten och tvätta..

Under soffan hittade vi MASSOR av Felixs gamla leksaker och alla tusen bollar han fick som "försvann" Perfekt.. Då slapp vi köpa en massa nytt..=)
Nä om jag skulle gå och hålla skrik tjejen lite sällskap innan jag skall iväg och handla och träna..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar