lördag 5 februari 2011

Fint med..


Jag tycker att de är lite fint när man har lite blommor hemma på borden.. Lite mysigt så där.. nu har ju just dessa tulpaner dött ut och blivit utslängda för länge sen.. Men jag tycker att man skall unna sig lite blommor från blomsterhandeln lite nu och då.. Lite vadagslyx enligt mig. Jag gillar det och jag vill köpa nya redan nu. men de känns lite väl och åka till stan bara för att köpa ett par blommor. Kanske jag gör det imorn när jag ändå skall på träning=)
Posted by Picasa

2 kommentarer:

  1. Åh, ÄLSKA ditt bord! Jag vill också ha :)

    SvaraRadera
  2. Jag med=) och tänk att jag velat ha de i flera år! Men min sabo tyckte inte att de va fint.. Sen mitt i allt hittade han detta (samma som förut) och tyckte att de va jätte fint=) Perfekt!=)

    SvaraRadera