onsdag 2 februari 2011

Ska snart blogga. Lite bråttom NU!

Sådär, nu tror jagatt jag har lite tid över för att skriva ner några rader.. skulle ju ut på picknick idag med sambon hade jag tänkt.. Men de blev picknick med sambo, Smullisarna och ett gäng hundar=) Så jäkla underbart väder va det idag!!! Njuta till tusen när det är sol!!


En äggsmörgås och lite varm choklad satt mycket fint=)


Jag i Februari vintern =)


Ullis och jag knäpper en massa kort.. men hon slår mig nog med hästlängder=)


Jonas och vovvarna på isen..


Sitt fint nu så att vi får ta lite bilder.. Mys hundar.. Roligt att dom kommer överens så bra=) 1 löpande tik bland 8 han hundar=/ Men de gick bra ändå=) ett litet påsättnigsförsök bara.. haha


De är så underbart att få va ute i detta väder. Jag är så jäkla glad för att jag bor just där jag bor! Vilket privilegium (eller hur det nu stavas?) Fint hus, fin, sambo, fina djur, fina vänner.. I Love my life=)


Vackert på isen..


Våra vovvar uppställda.. Dom två till höger är våra=)


Solen börjar gå ner och dagen gick mot sitt slut.. Hoppas på fler fina dagar så att jag kan komma mig ut igen..=)

Tack för idag hörrni..

4 kommentarer:

  1. Fina bilder på vovvsingarna! Och vilken underbar kisse ni skaffat, så vacker!

    Februari är en härlig månad. Inte vår än men man känner att det närmar sig. Varm choklad och smörgås, det var inte igår man käka det, blir bussigt sugen... MMmmums!

    SvaraRadera
  2. Tack skall du ha. Och visst är kissen fiiin.. Men så VILD, men då har hon ju fått ett passande namn= Wildah=) haha hon kanske lugnar sig sen när hon blir lite äldre=)

    Och de va riktigt gott med varm choklad och smörgås, lite fusk i dieten. Men man måste ju få leva lite oxå=) Orka gå på diet hela tiden. Noll kontroll kanske de heter för mig=)

    SvaraRadera
  3. :) Som tur är växer de ofta upp till kloka kissor sen. Men kissungar e skojjiga. Minns när vi hade två samtidigt som spelade fan tillsammans. På nätterna hängde de i myggnätet ovanför sängen oc var helt crazy. Man skrattade en hel del åt galenskaperna. Och dom kan nog än. Jag älskar kattor!

    Nej gud förbjude att förbjuda saker! Jag förbjuder inte saker, man blir så besviken när man bryter förbudet sen. Om jag tränar och äter nyttigt så mår jag bäst. Man är värd att unna sig nåt ibland. Men noll kontroll de vill man ju inte ha! :) Dieter suger! Kram!

    SvaraRadera
  4. Jag älskar oxå katter. Dom är så mysiga.. Men jag kan tänka mig att de är liv om man har två kattungar samtidigt.. Bara våran är ju as vild för sig själv.. Idag vaknade jag av att hon röjde i sängen (kändes som hela sängen gungade) och härjade med han katten felix. Han har ju varit riktigt sur över va vi har tagit hem. Men nu kaxade hon till sig så nu verkar han acceptera henne=)Dom låg till och med brevid varandra i sängen och sov=) halleluja!

    Men jo dieter suger väl=) men bara jag kommer igång ordentligt med träningen så blir det säkert bra.. Tänka på va man stoppar i mun, unna sig saker ibland.. lev livet och njut.. Ja träning var det=)
    Kram

    SvaraRadera